Destek hizmetleri
Destek hizmetleri 3 bölüme ayrılmış olup görevleri aşağıda belirtilmiştir.
Destek Hizmetleri - 1
1- Ders araç ve gereçleri ile donatım ihtiyaçlarını temin etmek,
2- Ücretsiz Ders Kitabı Temini Projesini yürütmek,
3- Taşınır ve taşınmazlara ilişkin iş ve işlemleri yürütmek,
4- Depo iş ve işlemlerini yürütmek,
5- Döner sermaye iş ve işlemlerini yürütmek,
6- Satın alma iş ve işlemlerini yürütmek,
7- Tahakkuk işlemlerine esas olan onayları almak ve ilgili diğer işlemleri yürütmek,
- Müdürün vereceği diğer görevleri yapmak.
Destek Hizmetleri - 2
Genel evrak ve arşiv hizmetlerini yürütmek.
- Müdürün vereceği diğer görevleri yapmak.
Destek Hizmetleri - 3
1- Lojmanlar ile ilgili iş ve işlemleri yürütmek,
2- Yemekhane iş ve işlemlerini yürütmek,
3- Öğretmenevleri ve sosyal tesislerle ilgili iş ve işlemleri yürütmek,
4- Temizlik, güvenlik, ısınma, aydınlatma, onarım ve taşıma gibi işlemleri yürütmek,
5- Kurum taşıtları ile ilgili iş ve işlemleri yürütmek,
6- İlçe Milli Eğitim Müdürlüğünde çalışan hizmetli (Destek hizmetleri personeli) personel ile şef ve diğer genel idare (VHKİ, Memur, ...) görevlendirmeleri
- Müdürün vereceği diğer görevleri yapmak.